کالابرگ کودکان مرحله دوم ریختن براتون

۶ پاسخ

ما دو روز قبل عید گرفتیم ولی بعدی رو هنوز نریختن

پس چرا برا ما نمیدن با گوشی شوهرم زدم اصلا نیاورد میشه کدشو بگید ممنون

مرحله دوم که الآن نمی‌ریزد دوماه بعد هستش، اونم اگه پشیمون نشن قطع نکنن

من اولی رو گرفتم ولی دومی رو نمیدونم باید با گوشی شوهرم استعلام بگیرم

فقط الکی برای اینکه دله مردم و خوش کنن

اولشی هم نتونستیم برداریم چه برسه به دومی

سوال های مرتبط