خواب زیاد علایم دختره یا پسر؟

۱۳ پاسخ

من اصلا خواب ندارم و پسره

دختر جنسیت بچم امروز فهمیدم ولی منم همش خوابم میاد روزا کلا خوابم

من خیلی خابالو بودم پسر بود بچه اولم

تنبلی دختر

من بچه اولم خیلی میخوابیدم بچم پسر بود الانم زیاد میخوابم خخخخ

ربطی ندارع دختر خاله ی من همش میخابید تنبل بود پسر شد بچش

دختر ررررر

ربطی نداره

ربطی نداره

والا من هرچی علایم داشتم برای پسر بود ولی جنسیت دختر شد دیگه به این چیزا اعتمادی نیست

من همش خواب بودم سر بچه اولم دختر شد

هردو🥴

دختر

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وسوم بارداری