کفشهای دخترم چطوره؟😂🤩

تصویر
۹ پاسخ

قشنگه ولی بدرد پای خیلی تپل میخوره

اسم ترکی پسر؟؟ک به نویان هم بیاد عالی میشه

مدلش فک کنم پهن و گشاده یکم بنظرم واسه بچه راحت و مناسب نبست اما خوشگله😍

واسه خودتونه دخترت پوشیده درسته

خیلی بزرگ گرفتی ک

خیلی با نمکه با به پیراهن لختی همین جنس و رنگ با کلاه و عینک دودی 😍😍

جانمممم🥹🥹🥹

خیلی گوگولیه😃😃

jooonam🥰🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۲ سالگی
مامان علی آقا مامان علی آقا ۲ سالگی
مامان پسرام وحلما مامان پسرام وحلما ۲ سالگی
مامان آفتاب و مهتاب مامان آفتاب و مهتاب ۲ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی