۷ پاسخ

من جفتش جای رفتم ک دفترچه ما قرارداد داشت پول آنچنانی نشد

الن ک کلا قیمتا رف بالا.ولی اگ بیمه داشته باشین رایگانه

دومی ارزونتره اگه بخای تو دولتی هم میتونی زایمان کنی

دومی ارزونه

نه ربطی نداره ک

نه بابا اولی کباب میشی

دومی ارزونتره چون اجیاری هسی

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۳ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری