تولد پسرم.من خودش و باباش بود.یه تولد ساده.
من پارسال تولد گرفتم هنوز دو سالش نشده
تولدش هفتهپیش بود😍
قصد دارم ببرمش تو پارک چندتا عکس بگیرم و تموم
هنوز نیامده منم ایده بگیرم بفرستید
من پارسال جشن گرفتم تو باغ
امسال تصمیم دارم کنار دریا کیک و بادکنک ببریم عکس بندازیم
الهی سایتون بالا سر گل پسرتون باشه
اینجوری ساده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.