سلام خانما ،کسی لیدی میل برای وزن گیری جنین استفاده کرده؟

۴ پاسخ

من دارم استفاده میکنم سونو امروز دادم
۳۴هفته و ۳ روز وزن جنین ۲.۵۰۰
ک گفت عالیه

لیدی میل قندو بالا میبره مراقبش باش

من گرفتم ولی نتونستم بخورم ،بالا میوردم،به جاش آجیل و کباب خیلی خوردم که وزنش خوب بود خداروشکر

اره عزیزم بعد ۲۸ هفته معمولا خود دکتر میده اگه لازم باشه . من سر اون‌یکی از ۳۰ تا ۳۵ خوردم کلی وزن داد به نینی این سری هم دکتر نوشته دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری