مامانا کسی زینک به نوزاد داده اشتهاش خوب شدع

۲ پاسخ

دکتر دو دوره به دختر من داد
دوره اول خوب بود اما دوره دوم فقط سر کچلش مو دار شد😂😂

آره من دادم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۸ ماهگی