بنظرتون ست کالسکه چ برندی خوبه؟

۶ پاسخ

دلیجان

اگ ایرانی میخوای دلیجان میگن اوکیه

کیدیلو گرفتم خارجی کالسکه تک گرفتم

من ایرانی دلیجان بدنه بنیتا گرفتم

ببکو

سلام خانوما من همش ب پهلو می‌خوابم یهو از خواب بیدار میشم چن روزه میبینم پهلو و باسنم گرفته و سر شده بعد ب پهلو دیگه جابجا میشم شما هم اینجورید

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری