حریره بادوم چجوری درست کنم میشه راهنماییم کنید

۲ پاسخ

ده یا پونزده بادوم‌رو خیس بدید بعد پوستش رو جدا کند با یه لیوان آب بریزید تو مخلوط کن یه آب سفید میشه نصفش رو بریزید داخل قابلمه نصف دیگه اشم داخلش آرد برنج بریزید هم بزنید تا خوب حل بشه بعد بریزید داخل اون نصف لیوانی که روی اجاق گذاشتید یه قاشق سر خالی تو این مواد شکر بریزید هم بزنید تا به قوام دلخواه برسه

پنج دونه بادام درختی رو با اب جوش بخیسون پوستشو بکن با صافی رنده ش کن
بعد یه قاشق مربا خوری آرد برنج یکم تفت بده که نفخش گرفته شه بعد اب اضاف کن تا غلیظ میشه هم بزن بعد یه پیمانه شیر درست کن کم کم اضافش کن تا رقیق شه بعدم بادوما رو اضاف کن هم بزن بهش بده
نکته: شیر خشک یا شیر مادر که اضاف میکنی نباید حرارت ببینه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی