۴ پاسخ

زیر یکسال ندی بهتره

تو غذا بریز
فرنی و بیسکوییت
اینا
تنها نده

دکتر به من گفت تا یک‌سالگی فقط تو غذا استفاده کن به تنهایی بدی بخوره بعد یکسال

به عنوان نوشیدنی تا یکسال ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی وآراد مامان امیرعلی وآراد ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی