۵ پاسخ

بره من زایمان اولم با دکتر مکانیک الآنم تحت نظرشم

من پیش دکتر مکانیک میرم. راضی ام

من پیش دکتر مکانیک لاپروسکوپی اندومتریوز تو بیمارستان عرفان شدم راضی بودم

توی سه ماهی

تصویر

سلام گلم هفته۱۵بارداری هستم یعنی چندماهه هستم میشه ی راهنمایی کنید

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری