خانما ضخامت رحم برای بارداری باید چقدر باشه

۵ پاسخ

مال من 15 بود باردار شدم یعنیی خوبه یا بد15

۷ به بالا خوبه.ولی لوبیا سبز بخوری خیلی خوب میبره بالا امتحان کن.مصرف لوبیا سبزتو بیشترکن

واس من ۹ بود اینماه دکترم گف عالیه

اقدام منظورته یا تو حاملگی؟

از هفت ب بالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری