۷ پاسخ

اره من زدم فقط یکی از انگشتای اشارمو گزاشتم بی لاک موند

اره عزیزم کاشت هم میشه

یکیش نباید داشته باشع انگشت اشاره

اره من هم دستم هم پام کاشت بود

به من گفت از هر دست یکیشو پاک کن

اره کاشتم میزنن

اره.

سوال های مرتبط

مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی