خانوما سونو آنتی خوبه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

جنسیت و نکفت؟

چه جالب عدد انتی و تاریخ زایمان و crl و جفتمون مثل همه

اره خوبه
فقط راجع به طول سرویکست باید دکترت نظرشو بگه

جنسیتو احتمالی بهت نگفت؟

اره خوبه همه چی

منم تاریخ زایمانم دو روز عقبتر شماس ۲۲ مهر🥺
خوبه سونوت فقط طول سرویکستو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی:) مامان تودلی:) هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی