سلام مامانا درد لگن خفیف بنظرتون طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

شدیدشم طبیعیه چ برسه به خفیف

گفتم شاید فعلا برای این درد زوده

خیلییییی دارم من از وقتی از موعدم گذشت ،هنوووز درد می‌کنه🥲سر بارداری اولم ماه آخر اینطوری بودم فقط

اره عادیه از این به بعد هر روز یه جات درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🐣🩷 مامان 🩷🐣🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری