۷ پاسخ

ساده باید باشه و دوز بالا هم نباید استفاده بشه

نه.

سادش بدون کدوئین مشکلی نیست اما دکتر من میگفت برا گلو درد قرقره کن بریز بیرون

دکتر بهم گفت یبار غرغره کن یبارم بخور چیزی نمیشه نترس من چندباری خوردم

ساده اش مشکلی نداره بخور دکتر ب منم داد

میتونی استفاده کنی ولی بازم از دکترت بپرس

نه ساده اش طوری نیس

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه هفته هشتم بارداری