۵ پاسخ

گلی منم شرایط شما را دارم
منم لایک‌کن بیینم

ابتامیل بهش میدم می‌خورده شیر خشک یارانه ای هم کپن بهم دادن کسی مصرف کرده خوب بوده؟؟

سلام مادرها من دیروز واکسن 6ماهگی دخترم زدم.مشکل گوارشی دارم دکتر گفته باید قرص مصرف کنی بچه از شیر بگیر دارم کم کم میگیرمش ولی خیلی سینه ام درد داره و خیلی اعصابم خرده چیکار کنم

سلام میگم من تازه به بچم همش شیر خشک میدم چون الان دیگه سینمو نمیگیره عذاب وجدان دارم
شما که شیر خشک دادن میشه از تجربه تون بگید بهم

شام دیر بده بهش شیرشم از سه بار دوبار هرچند بار ک بیدار میشه میخوره کم کن امشب ۳ تا میدی فردا ۲ بار بده پس فردا بکن یبار ادامه بده یبارو تا اون یبارم دیگ بلند نشه

سوال های مرتبط

مامان کیانا مامان کیانا ۲ سالگی