۵ پاسخ

میکس نمیکنم نرم میپزم یکم له میکنم میدن

من اوایل میکس میکردم
الان با پشت قاشق له میکنم تا جایی ک بشه ن خیلی خیلی زیاد 😁🫠

بله من میکس میکنم
آخه با دوتا دندون چجوری غذا رو بجوان

الان ی کم بافت دار میدم

نه عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری