۷ پاسخ

ارد برنج حتما شرکتی بگیر با اب بذار بپزه بعد بهش شیر خشک یا شیر خودت اضافه کن همین

شکرهم میزنین

رفلاکس داره که از ۴ ماهگی میخوایی کمکی بدی؟ منم دوست دارم از ۴ ماهگی بدم رفلاکس داره دخترم

من فرنی رو با شیر پاستوریزه درست میکنم

ارد برنجم خودت میتونی درست کنی برنجو بذار خیس بشه بعد بذار خشک بشه یکمی ک هنوز نمشو داشت بریز تو اسیاب تا ارد بشه

میتونی بعدا کمکم بهش شیره انگور اضافه کنی پوره سیب بهش اضافه کنی

ارد برنجو یکم اب سردش کن هم بزن بذار تا قوام بیاد

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱ سالگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا💙 مامان هدیه خدا💙 ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی