۴ پاسخ

با موز درست کن خوشمزه میشه

من دیروز سیب درختی و هیج آبپز کردم میکس کردم یه قاشق چایخوری نشاسته کنم قاطیش کردم گذاشتم رو گاز غلیظ شد دخترم خیلی دوست داشت امروزم درست میکنم ولی با موز با خرما و زرنه تخمرغم خوبع

منم ارد برنجو با اب میزارم رو گاز قوام که اومد برش میدارم ولرم که شد شیر خودمو اضافه میکنم

من آرد برنج عنبر بو رو با یکم آب میزارم رو اجاق گاز ب قوام برسه
بعد ولرم ک شد با شیر خشک آماده رقییترش میکنم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۹ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان زهراوهمتا مامان زهراوهمتا ۷ ماهگی