سلام مامانا طرز تهیه فرنی میگید

۱ پاسخ

۱قاشق آرد برنج یا سویق برنج با ۱فنجون ۱اب یا شیر قاطی کنم بذار رو شعله به قوام بیاد بد ک درست شد از شیر خودت با شیر خشکم بریز توش اگه با آب درس میکنی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۶ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی