۱ پاسخ

دوقاشق ارد بریز یه لیوان شیر یا آب
من یکم نبات هم میتونی بریزی
بذار روی گاز هم بزن تا یکم سفت بشه
اگه شیر خشک میخوای اضافه کنی یکم شل تر بردارش دار یه قاشق شیرخشک بریز داخلش هم بزن که سفت بشه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا💙 مامان هدیه خدا💙 ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۶ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی