۴ پاسخ

من سیب رو. بخار پز میکنم بعد با فرنیش قاطی میکنم میده بخوره

سوال منم هست

میتونی سیب رو بخارپز یا ابپز کنی
موقعی ک فرنی کامل پخت باهم قاطی کنی بخوره نی نی

بله
سیب رو رنده کن با ارد برنج و اب بذار بپزه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🤍 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۶ ماهگی
مامان عروسـکـــم🧸 مامان عروسـکـــم🧸 ۸ ماهگی