فرنی یه قاشق ارد برنج با یه استکان اب بزار رو گاز زیرش کم کن مدام هم بزن پنج دقیقه بعد امادست دوست داشتی وقتی از داغی افتاد با یکم شیر خشک اماده رقیق کن
حریره هم پنج شش تا بادوم بخیسون پوستشو بکن با الک یاتوری چایی صاف کن رنده ریزش کن با یه قاشق ارد برنج و یه لیوان اب بزار روی گاز زیرش کم کن تا غلیظ شه
اینم میتونی وقتی از داغی افتاد بهش شیر خشک یا شیر خودتو اضافه کنی
سلام کانال واسه غذای نینی ها زدم خاستین لینک بفرستم برات عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.