سلام دوستان میشه لطفا طرز تهیه حریره بادام رو بگید

۳ پاسخ

اصلا به هیچ عنوان شکر و نبات نزن براش.بادوم پودر شده رو با آرد برنج و شیر یا آب بذار بپزه همین.

من یه قاشق مرباخوری ارد برنج رو با سه یا 5 تا بادوم آسیاب شده میریزم تو قابلمه و یه تیکه کوچیک نبات میریزم با آب بجوشه به قوام مورد نظر که رسید برمیدارم

بیا گلم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان زینب خانم مامان زینب خانم ۹ ماهگی
مامان عروسـکـــم🧸 مامان عروسـکـــم🧸 ۸ ماهگی
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۱ سالگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی