مامانا میشه طرز تهیه حریره بادام رو بهم بگین لطفا

۳ پاسخ

دست گلت درد نکنه فداتشم

منظورم از یدونه بادام ی قاشق مربا خوری بادام هستا

آبت ک جوش اومد آرد برنجتو بسته ب مقداری ک میخوایی بریز مثلا دکتر میگه سه تا قاشق مربا خوری ارد ک ریختی ی دونه بادام پودر شده بریز بزار بپزه یکم ک آبش رفت ورشدار بزار سرد ک سد یا با شیر خودت در حد ماست رقیق کن یا شیر خشک

سوال های مرتبط

مامان 👑 آقا شاهان 👑 مامان 👑 آقا شاهان 👑 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی