قرص سرماخوردگی تو شیردهی ضرر داره؟؟

۱ پاسخ

من دیروز رفتم دکتر مریض شده بودم گفتم میتونم نوافن بخورم گفت اره گفتم ضرر داره گفت ن اینترنت همه چیزی میگه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا❤️پارسا💙 مامان پرنسا❤️پارسا💙 ۷ ماهگی
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان تیارا🎀 مامان تیارا🎀 ۹ ماهگی