بچها یه سوال دارم رحم سرد چه علائمی داره

۲ پاسخ

پریودی با خونریزی کم و تیره و لخته

بی نظمی پریود.دست رو دلتون میذارید سرده همیشه . بی میلی جنسی .خون کم پریود و سرد و لخته دار .

سوال های مرتبط

محدثه محدثه قصد بارداری
مامان هدیه خدا🌸💗 مامان هدیه خدا🌸💗 هفته بیست‌وششم بارداری