۷ پاسخ

من مولفیکس استفاده میکنم راضیم

همون مارک مای بیبی یا هانیز.. مولفیکس ناراضی زیاد داره

من یک گرفتم بزرگ بود
سایز صفر بهتره فعلا
وزن دخترمم ۲و۹۰۰ بود

من‌فعلا مولفیکس برداشتم نمیدونم دیگه بدن بچم سازگار باشه یا نه بعدا اگه اذیتش کرد عوض میکنم

پوشکم من مای بیبی سایز یک گرفتم

عزیزم صفر مال بچا نارس باید یک بگیری بچت سر موقع بدنیا آمد

برای پوشک بعد زایمان چی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی