منم اول علائم بارداری از بین رفت بعد دوراتم دوروزه داره تیر میکنه رفتم دکتر شیاف پروژسترون و دوفامد دادم استراحت گفتم علائم انقلاب در سنو داری🥲
نترس من رفتم دکتر امروز گفت طبیعیه
چقدر حساسی شما اخه عزیزم کلا از تاپیکات معلومه استرسی
منم داشتم یادم رفت از دکتر بپرسم
اللهم رزقنا....😁
بزرگ شدن رحم هس منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.