۲ پاسخ

احتمالا اسهالش از عفونت و باکتریه ک خوب نمیشه...داروی دیگه ای رو برای کنترلش امتحان کن

باید خشک کن بدی رودش عفونیه پدی لاکت خالی تثر نمیکنه خشک کن میترونیدازول داروخونه بپرس بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی