سلام این سونو روز ۱۳ سیکلمه چطوره با ضخامت

تصویر
۸ پاسخ

تخمک گذاری کردی اقدام کن😁

ضخامتت بالاس ولی فولیکول داشتی و تخمک آزاد کردی ان شاالله نتیجه میگیری و این ماه مامان میشی

اقدام کن فولیکولات عالین

ضخامت اندومترت بالاس

خوبه عزیزم ، دارو خوردی؟

خوبه

دارو خوردی؟

عالی.

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻آریا🩵 مامان 👶🏻آریا🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری