۴ پاسخ

من دستگاه گرفتم اومد خونه نصب کرد۲روز موند زردیش تموم شده بیار خونه بیمارستان اذیت میشی باشکم پاره

من ک دو روزه تو دستگاهه بچم

اره عزیزم ۴۸ساعت دستگا گرفتم تو خونه ولی بچم خیلییی بیحال میشد تو دستگاه

برای من ۷ روزگیش ۱۹ شده بود بردم بیمارستان بستری کردن ۳ روز اومد روی ۸.بهتره پیش یه متخصص ببریش ولی الان برای اینکه زردیش خیلی بالا نره جاشو گرم نکن تند تند هم شیر بده که دفع بش

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی