سلام از زانو بند برابچه استفاده میکنین

۶ پاسخ

ن ولی میخام بخرم

تنگه ب پاش بعدم فعلا شلوار میپوشه ایشالا دیگه راه بیوفته

من دو دست استفاده کرد دخترم ولی همچنانم زانوهاش زبر و تیره شده بود تا راه ک افتاد کم کم اوکی شد
بدون زانوبند مطمئنا بدتر میشد پاهاش

خیلی مضخرفه

من گرفتم ولی فایده نداره. سر میخوره میاد پایین. بیشتر ساق بند شده تا زانوبند

من نه. باید استفاده کنیم ؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی