بچه ها عدد بتا به نظرتون پایین

تصویر
۱۳ پاسخ

من ۳ روز بعد موعد ۴۲۵ بود .تکرار داد دکتر.

من دلوین با عدد55باردار بودم

سلام عزیزم خوبین
من مشابه اتفاق شما برام رخ داده...عدد بتام ۸۸ هست یکسری از دوستان میگن احتمال داره بارداری پوچ باشه شایدم بخاطر این باشه که لقاح تازه صورت گرقته
میشه از تجربه خودت بگی؟

مبارکه توروخدا منم دعا کن مثبت شم ای یو ای کردم

مثبته مبارکه
چند روز تاخیری؟

چند روز تاخیری

آره عزیزم مبارک باشه ولی زود رفتی به نظر من یه هفته از موعدت گذشت برو بهترین موقع اس

نه خوبه من ۵۵ بود و خداروشکر قلب تشکیل داده بود

نه عزیزم شاید لقاح دیر گرفته ۴۸ساعت بعد تکرار کن

بالای ۱۰ مثبته عزیزم بعد سه روز دوباره تکرار کن بالا میره♥️

تکرار کن میره بالا انشالله

روز موعده؟

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان baby مامان baby هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان گردالو مامان گردالو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری