سلام چرا بعد از رابطه حالت تهوع میگیرم

۳ پاسخ

فشارته عزیزم منم همینجوری میشدم فشارم میفتاد حالت تهوع میگرفتم

منم بعضی وقتا اینجور میشم نمیدونم از چیه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان شم مامان شم قصد بارداری