۴ پاسخ

من چند بار کشیدم تو بارداری 😐

درحد یبار مشکلی نیس ولی دائم خطرناکه

خیلی خطر داره این جور دودا

خیلی خطر داره

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری
مامان دلین خانوم 🩷🍓 مامان دلین خانوم 🩷🍓 ۴ ماهگی