۸ پاسخ

من خیلی کم گاهی میدم

نه نده

مشکلی نداره عزیزم فقط کم بده و سعی کن خ خ خ دیر به دیر بدی

اصلا ندههههههههه

ار کنسروی ممنوعه

آره میتونی

بله...

نهههههه😑

سوال های مرتبط

مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو ۱ سالگی
مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی