۲ پاسخ

از روز اول میشه گذاشت فقط اون اوایل زیاد نباید تابش بدی ولی برای کولیک و رفلاکسش خوبه

میگن ۴۰ ببعد
زود بزاری برا مغزش خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی