خانما شربت برا اسهال چی خوبه

۴ پاسخ

من ی پودری دارم اب رو اتیشه

دخترتون چند روزه اسهاله؟؟؟منکه هرچه میدم اسهالش بند نمیاد دلپیچه هم داره زیاد

پودر کیدی لاکت با ماست .موز و وکته ماست ‌.ماست و پونه یا نعنا

شربت نئوزینک دکتر ب دخترم داده بود

سوال های مرتبط

مامان راد مهر مامان راد مهر ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۲ سالگی
مامان رونیا مامان رونیا ۲ سالگی
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۳ سالگی