سلام خانوما سونو وزن کی باید انجام بدیم؟

۴ پاسخ

عزیزم من امروز شدم ۳۱ هفته ک برای وزنش میرم 😍🤲🏻

اواخر هفته آینده باید برم

من یبتر ۲۸ هفته انجام داد یکیم دکتر گفت ۳۴ هفته مینویسه برام

به من گفت هفته دیگه یعنی ۲۹ هفته تمام

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکان گل پسرم مامان ماکان گل پسرم ۳ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری