ازکی میشه لیسکوئیت مادر دادبه بچه؟

۳ پاسخ

تا میتونی نده اصن

سرلاک بگیر بهتراز بیسکویته وزن دهیش خوبه

من که از پنج ماهگی تو آبجوش حل میکردم میدادم ولی الان توی شیر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان سلین وکیان🌸 مامان سلین وکیان🌸 ۱ سالگی
مامان آریان🧸🤎 مامان آریان🧸🤎 ۵ ماهگی