سلام میشه بگین این داور برای چیه

تصویر
۸ پاسخ

خیلی خوبه البته پلاسش اوزیل پلاس ..من ک با اون نتیجه گرفتم

دانه چیا برای لاغری یکم خوبه یا نه

این ماه ۲۶ فروردین پریود شدم بعد ماه ایشالله مامان میشم برام دعا کنن لطفا

دکترم هنوز نیست نوبت میگیریم میگن مطب نیستم

اصلا به درد نمیخوره کلا سیستم بدنم بهم زد

کاربردش روش نوشته که عزیزم

برای تقویت تخمدان

تنبلی

سوال های مرتبط

مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری
سپيده سپيده قصد بارداری