خانوما میشه دوتا تایپیک قبلی منو جواب بدین🥲🥲

۲ پاسخ

به نظرم در صورتی جدایی به نفع آدم هست که شوهرت وضع مالیش اونقدر خوب باشه که هم مهریه بگیری هم نفقه ماهیانه که بتونی بچه هاتو ساپورت کنی اگه قرار باشه بری زیر بیرق کسی و بچه هات تو سری بخورن چه فرقی میکنه با اوضاع الان حتی پدر آدم مردم تو خرج خودشون هم موندن چه برسه دوتا بچه کوچیک تو که شرایط رو میدونستی اینه چرا مجدد بچه دار شدی فدات شم حداقل میتونستی بچه رو المی بکنی واس ترک بگی تا ترک نکنی دیگه از بچه خبری نیس

سلام عزیزم چی بوده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان نورا جونم مامان نورا جونم ۲ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۲ سالگی
مامان دلارام ♥️ مامان دلارام ♥️ ۲ سالگی