خانومایی دوقلویی دارید اب دور جنینتون چنده؟

۳ پاسخ

برامن ک بمیرم کمه یکیش 7یکیش9
امروز دارم میرم دوباره سونو چک کنم😔🥲

نمیدونم . تو سونو ها کنجکاوی نمیکنم چون ادم اطلاعات خاصی که نداره الکی استرس میگیره . انجام میدم به دکتر نشون میدم میگه همه چی خوبه یا مثلا فلان چیز خوب نیست . خودم نگاه نمیکنم که استرس نگیرم .

سلام ... من نمیدونم ...کجا مینویسن ؟ انپمالی چیزی بم نگف

سوال های مرتبط

مامان شاهان جانم🫀 مامان شاهان جانم🫀 ۱۰ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی