کسی بود این قرصو بخوره باردار شده باشه

تصویر
۵ پاسخ

برو دکتر نیلچیان

من خوردم بدترم کرد بهم نساخت
هم فولیکولمو کوچیک کرد هم ضخامت رحممو کم کرد
اما اکثرا بهشون میسازع و باردار میشن

این لتروزول
شب سوم تاهفتم پریودی شبی ۲تا
برای بزرگ شدن فولیکول خوبه

واسه رشد فولیکول عالیه
قرص دیگه ای نداد بهت
مثل متفورمین اسید فولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰

برای رشد فولیکول ایشالله میشی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
یک روز مامان دوقلو ها میشم❤️ یک روز مامان دوقلو ها میشم❤️ قصد بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هشتم بارداری