خانوما کی بچش بیومیل پلاس ۳ میخوره؟

۳ پاسخ

دخترمن...خیلی وزن‌دهی خوبی داره

سلام از یک سالگی بایدبیومیل پلاس 3داد چون الان 2میدم 17این برج میشه یک سال هنوزم دندان در نیاورده😂😂

من امروز پسرمو بردم دکتر گفت بیومیل پلاس بدم وزندهی خوبی داره ؟؟

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی