خانومامیشه ببینین آزمایشم چطوره؟؟

تصویر
۳ پاسخ

کم خونی داری ببر دکتر قرص اهنت بیشتر کنه

کمخونی داری
خداروشکر دیابت نداری

همه چیت خوبه جز اینکه خیلی کم خونی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان راحله مامان راحله ۱۱ ماهگی
مامان مربا🩷🍭🍬 مامان مربا🩷🍭🍬 ۸ ماهگی
مامان نفس خانوم 🩷 مامان نفس خانوم 🩷 ۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۳ ماهگی
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۲ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان طنین🐣❤️ مامان طنین🐣❤️ ۹ ماهگی
مامان اقامهیار 💙💙 مامان اقامهیار 💙💙 ۵ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس مامان شکوفه ی گیلاس ۵ ماهگی
مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی