سوپ سبزیجات طاهاجااانم😍

تصویر
۱ پاسخ

به به نوش جونش👍🏻😋من نمیدونم چرا سیب زمینی توی سوپ دوست ندارم و نمیریزم فقط توی تاس کباب میریزم

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان ویـهان جون🩵 مامان ویـهان جون🩵 ۱۳ ماهگی