میشه تو 7ماهگی بستنی بدم ؟؟

۵ پاسخ

چ عجله حالا بنطرم نده خوب نیست

من نمی‌دم

اگر رفلاکس و حساسیت به پروتیین نداره همه چیز بده بهش نوش جانش فقط به اندازه

شیرگاو تا قبل یکسالگی ممنوعه

انگشتت بزن نوک بستنی بزار دهنش ک فقط مزشو بفهمه این چیزارو فعلا نده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان کیان معتمدی مامان کیان معتمدی ۱ سالگی
مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی